9-А ,9-Б Українська література



brovkinasvetlava2015@gmail.com - це адреса моєї пошти!


Діти! Якщо у вас виникають якісь термінові питання, то телефонуйте за номером 066 610 6593

Посилання на підручник
https://drive.google.com/file/d/1ckBg71zFx0q6ERSmuJbKvzmmON-sQFoS/view?usp=sharing

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ 
https://docs.google.com/document/d/1HKiL9CAceRPRZMc9BRy6xDY5C5VFjP_n/edit

ДОБРОГО РАНКУ! Бажаю миру!!!


Г.Квітка – Основ’яненко. «Маруся». Утілення морального й естетичного ідеалів в образі головної героїні твору.

1. Запишіть у зошит число, тему

2. Перегляньте відео за посиланнями.

https://www.youtube.com/watch?v=GmjJheBPLFw
Прочитати повість «Конотопська відьма», написати відгук на неї.
https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=3313
9-А
Тема.Контрольна робота з теми "Нова українська література".
за посиланням 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7573426
                Бажаю успіхів! 

Г.Квітка – Основ’яненко. Батько української прози. П. Куліш про Г. Квітку. Гуманізм та християнські ідеали, етнографічне тло творів.  «Маруся» - перша україномовна повість нової української літератури
8.12.2022 (9-А)13.12.2022 (9-Б клас)
2)Тема.Г.Квітка – Основ’яненко. «Маруся» – приклад прози із виразними рисами сентименталізму. Художнє розкриття письменником традиційних народних моральних уявлень

1. Запишіть у зошит число, тему

2. Перегляньте відео за посиланнями.

https://www.youtube.com/watch?v=2_zzgo4iJfw

І.Котляревський. «Наталка Полтавка». Соціально-побутова драма «Наталка Полтавка» – перший твір нової української драматургії. Колоритні образи твору

1. Запишіть у зошит число, тему

2. Перегляньте відео за посиланнями.

 І. Котляревський. «Енеїда». Бурлескний гумор, народна українська мова. Ствердження народної моралі (картини пекла) І. Котляревський. «Енеїда». Національний колорит, зображення життя всіх верств суспільства, алюзії на українську історію в поемі.
1. Запишіть у зошит число, тему
2.Попрацюйте з підручником на стор.78-95, відповідайте усно на питання, вміщені в підручнику на стор.95-96
Д\З
Вивчіть напам'ять уривок (від початку до слів "І куди очі почухрав")

Суспільно-історичні, культурні обставини. Літературний процес кінця ХVIII ст. – першої половини ХІХ ст. Розвиток фольклористики, етнографії. Основні художні напрями. Визначні українські письменники

1. Запишіть у зошит число, тему

2. Перегляньте відео за посиланнями.

Творчість І. Котляревського – новий етап у розвитку національного самоусвідомлення. Драматург і театральний діяч. Історія появи «Енеїди» ТЛ: травестія, пародія, бурлеск
Д\З Знати біографію І. Котляревського стор.79. Прочитайте поему "Енеїда" (стор.80-89), ТЛ*
15.11.2022 (9-Б)
Тема.Контрольна робота за темою "Давня література".

Твір.

1.      Чи актуальні християнські цінності в сучасному світі інформаційних технологій?

2.      У чому полягає цінність козацьких літописів для людей ХХІ ст. ?

3.      Чого навчають твори Г. Сковороди?

4.      Доведіть, що «світ ловив Г. Сковороду та не спіймав».

5.      Чи можна вважати князя Ігоря героям? («Слово о полку Ігоревім»)

6.      Викриття суспільних вад в пісні «Всякому місту…»

7.      Біблія в моєму житті.

                                         Бажаю успіхів! 
Г. Сковорода. «De libertate». Проповідь житейської невибагливості, пошуку гармонії з собою і світом. Повчальний характер і художні особливості збірки «Байки Харківські». «Бджола та Шершень». Урок виразного читання № 1. Байки та вірші Г.Сковороди

1. Запишіть у зошит число, тему

2. Перегляньте відео за посиланнями.

https://www.youtube.com/watch?v=GeuSVx_EmqE
3. Попрацюйте з підручником.Підготуйтеся до виразного читання.
                                    Бажаю успіхів! 

10.11.2022 (9-А)
Тема.Контрольна робота за темою "Давня література".

Твір.

1.      Чи актуальні християнські цінності в сучасному світі інформаційних технологій?

2.      У чому полягає цінність козацьких літописів для людей ХХІ ст. ?

3.      Чого навчають твори Г. Сковороди?

4.      Доведіть, що «світ ловив Г. Сковороду та не спіймав».

5.      Чи можна вважати князя Ігоря героям? («Слово о полку Ігоревім»)

6.      Викриття суспільних вад в пісні «Всякому місту…»

7.      Біблія в моєму житті.

                                         Бажаю успіхів! 

Тема.Г. Сковорода. Життя і творчість філософа, просвітителя, поета. Його християнські морально-етичні ідеали. Біблійна основа творчості та його вчення про самопізнання. «Всякому місту – звичай і права…»

4.Послухайте аудіо «Всякому місту – звичай і права…»

https://www.youtube.com/watch?v=GeuSVx_EmqE

Д/З  Підготуватися до виразного читання «Всякому місту – звичай і права…» стор.69-70

                                    Бажаю успіхів! 

3.11.2022 (9-А. 9-Б)

Тема.Література рідного краю

1. Запишіть у зошит число, тему

2. Перегляньте відео за посиланнями.

https://www.youtube.com/watch?v=0Ji92PKvob4

3.Підготуйте біографія Г.С.Сковороди

Григорій Сковорода 10фактів з життя та філософії, що є актуальними сьогодні

Тема.Г. Сковорода. Життя і творчість філософа, просвітителя, поета. Його християнські морально-етичні ідеали. Біблійна основа творчості та його вчення про самопізнання. «Всякому місту – звичай і права…»

4.Послухайте аудіо «Всякому місту – звичай і права…»

https://www.youtube.com/watch?v=s8JMWCIBktM

Д/З  Підготуватися до виразного читання «Всякому місту – звичай і права…» стор.69-70

                          Бажаю успіхів!

1.11.2022 (Б)

Тема. Історико-мемуарна проза. Загальні відомості про козацькі літописи(Самовидця, Г. Граб’янки, С. Величка) та «Історію русів». Вертеп як вид лялькового театрального дійства

1. Запишіть у зошит число, тему

2. Перегляньте відео за посиланнями.

https://www.youtube.com/watch?v=UWFDvjetbH0

Опрацюйте стор.54-63, зробіть конспект

Бажаю успіхів!

20.10.2022 (А,Б)

Тема.Розвиток книгодрукування. Перші друковані книги в Україні. Іван Вишенський, Іван Величковський, Семен Климовський – видатні діячі української культури ТЛ: Ренесанс, Бароко

20.10.2022 (А)

Тема.Історико-мемуарна проза. Загальні відомості про козацькі літописи(Самовидця, Г. Граб’янки, С. Величка) та «Історію русів». Вертеп як вид лялькового театрального дійства

1.Запишіть число і тему уроку.

Опрацюйте стор.54-63, зробіть конспект

Бажаю успіхів!

13.10.2022 (А) 18.10.2022 (Б)

Контрольна робота «Усна народна творчість. Давня література»

  за посиланням 9 клас укр..літ

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9406322

Код доступу 9406322

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

11.10.2022

Тема.«Слово о полку Ігоревім». Особливості композиції та стилістичних засобів. Образи руських князів у творі. Наскрізна ідея патріотизму

1. Запишіть у зошит число, тему

2. Перегляньте відео за посиланнями.

https://www.youtube.com/watch?v=a_vBM5AHeHI

3.Слово про похід Ігорів (Слово о полку Ігоревім) — аудіокнига скорочено

https://www.youtube.com/watch?v=cyZopS8L62I

4.Переспів Т.Шевченка "Поач Ярославни"

Плач Ярославни

Тарас Шевченко

В Путивлі-граді вранці-рано
Співає-плаче Ярославна,
Як та зозуленька кує,
Словами жалю додає.
— Полечу, каже, зигзицею,
Тією чайкою-вдовицею,
Та понад Доном полечу,
Рукав бобровий омочу
В ріці Каялі. І на тілі,
На княжім білім, помарнілім,
Омию кров суху, отру
Глибокії, тяжкії рани... —
І квилить-плаче Ярославна
В Путивлі рано на валу:
— Вітрило-вітре мій єдиниі'і!
Легкий, крилатий господине!
Нащо на дужому крилі
На вої любії мої,
На князя, ладо моє миле,
Ти ханові метаєш стріли?
Не мало неба, і землі,
І моря синього. На морі
Гойдай насади-кораблі.
А ти, прелютий... Горе! Горе!
Моє веселіє украв,
В степу на тирсі розібгав. —
Сумує, квилить, плаче рано
В Путивлі-граді Ярославна.
І каже: — Дужий і старий,
Широкий Дніпре, не малий!
Пробив єси високі скали,
Текучи в землю половчина,
Носив єси на байдаках
На половчан, на Кобяка
Дружину тую Святославлю!..

Послухайте "Плач Ярославни" за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=eYLRPmCYO_s

Д/З 1) Знати теоретичний матеріал стор.50-53

2) Повторіть поняття «пейзаж», «мотив», «тропи», «символ», «міф».

Бажаю успіхів!

4. 10.2022

Тема.Літописи як історико-художні твори. «Повість минулих літ». «Поученіє Володимира Мономаха», Києво-Печерський патерик ТЛ: літописи

1. Запишіть у зошит число, тему і що таке ЛІТОПИСИ

Перегляньте відео за посиланнями.

 Літопис"Повість минулих літ"

https://www.youtube.com/watch?v=ouuBTlxyXKM

«Поученіє Володимира Мономаха»

https://www.youtube.com/watch?v=wo3FHomdS7Q

2.Попрацюйте з підручником на стор.37-46, дайте відповіді на питання стор.47 (1-4 письмово)

                                           БАЖАЮ УСПІХІВ!

29.09.2022

Тема. Легенди: про Вавилонську вежу, про Мойсея

https://www.youtube.com/watch?v=MJV5ngY0qjI

                                 БАЖАЮ УСПІХІВ!

15.09.2022

Тема.Урок позакласного читання №1. Іван Сенченко «Діоген»

1.Перегляньте відео за посиланнями

https://www.youtube.com/watch?v=CKsaA7RNy34

https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=18039

                                    БАЖАЮ УСПІХІВ!

13.09.2022

Тема. Тематичні та стильові особливості, сюжет, герої українських балад. Класифікація балад. «Ой летіла стріла»ТЛ: балада

1.Записати число і тему уроку

2.Переглянути презентацію за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=9YtMpTw8zRk

3.Вивчити напам'ять одну з пісень (ті, хто ще не вивчив!).Опрацювати стор.14-19.Виразно читати балади

                                                  БАЖАЮ УСПІХІВ!

8.09.2022

Тема. Культ романтизованих почуттів, традиційна символіка. «Цвіте терен, цвіте терен…», «Ой під вишнею, під черешнею…»

1.Записати число і тему уроку

2.Переглянути презентацію за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=5_tiEnRWH1U

3.Вивчить одну пісню за вибором зі стор.8-9. Попрацювати з підручником на стор.14-15

БАЖАЮ УСПІХІВ!

6.09.2022 (9-Б) 8.09.2022 (9-А)

Тема.Процес виникнення фольклору. Багатство і розмаїття українського фольклору. Види родинно-побутових пісень (про кохання, про сімейне життя, жартівливі). «Місяць на небі, зiроньки сяють…» ТЛ: народна пісня 

1.Записати число і тему уроку

2.Переглянути презентацію за посиланням

https://docs.google.com/presentation/d/1xTqvKPd0-nM5lVyjmrFjU7pLqazSsgUU/edit

3.Попрацювати з підручником на стор.5-13, відповідати на питання

                                                        БАЖАЮ УСПІХІВ!

Комментариев нет:

Отправить комментарий