brovkinasvetlava2015@gmail.com - це адреса моєї пошти!
Якщо у вас виникають якісь термінові питання, то телефонуйте за номером 066 610 6593
Надсилати роботи на мою пошту brovkinasvetlava2015@gmail.com або у вайбер
Підручник за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1M4ggSZUNQorj-QLjj0Afm8vHiwsVQ7xx/view?usp=sharing
Критерії оцінювання навчальних досягнень реалізуються в нормах оцінок, що встановлюють чітке співвідношення між вимогами до знань, умінь і навичок, які оцінюються, та показником оцінки в балах
Рівні навчальних досягнень | Бали | Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів |
I. Початковий | 1 | Учень (учениця) може розрізняти об'єкти вивчення |
2 | Учень (учениця) відтворює незначну частину навчального матеріалу, має нечіткі уявлення про об'єкт вивчення | |
3 | Учень (учениця) відтворює частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконує елементарні завдання | |
II. Середній | 4 | Учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію |
5 | Учень (учениця) відтворює основний навчальний матеріал, здатний з помилками й неточностями дати визначення понять, сформулювати правило | |
6 | Учень (учениця) виявляє знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповідь його(її) правильна, але недостатньо осмислена. Вміє застосовувати знання при виконанні завдань за зразком. | |
III. Достатній | 7 | Учень (учениця) правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії |
8 | Знання учня (учениці) є достатніми, він (вона) застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагається аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролює власну діяльність. Відповідь його (її) логічна, хоч і має неточності | |
9 | Учень (учениця) добре володіє вивченим матеріалом, застосовує знання в стандартних ситуаціях, уміє аналізувати й систематизувати інформацію, використовує загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією | |
IV. Високий | 10 | Учень (учениця) має міцні знання, здатний (а) використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення, аргументувати їх |
11 | Учень (учениця) на високому рівні володіє узагальненими знаннями в обсязі та в межах вимог навчальних програм, аргументовано використовує їх у різних ситуаціях, уміє знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв'язувати проблеми | |
12 | Учень (учениця) має системні глибокі знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних та нестандартних ситуаціях. Уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення |
5.09.2022
Тема: Вступ. Мова – найважливіший
засіб пізнання, спілкування і впливу.
Опрацювання таблиці.
ФУНКЦІЇ МОВИ
|
1.
КОМУНІКАТИВНА: |
за допомогою мови люди обмінюються думками
й почуттями; |
Найбільша розкіш на світі — це розкіш
людського спілкування (Антуан де Сент-Екзюпері). Людина має
схильність спiлкуватися з собi подiбними, тому що в такому станi бiльше
почуває себе людиною. (І. Кант). |
2.
ПІЗНАВАЛЬНА: |
передовсім через мову людина пізнає світ,
здобуває знання про нього; |
Межi моєї
мови означають межi мого свiту (Л. Вiтгенштейн). |
3.ВОЛЮНТАТИВНА
(ВПЛИВУ): |
засобом мови люди впливають одне на одного:
переконують, спонукають, застерігають, надихають. |
Словом можна вряту- вати, можна й
убити. Красне слово – золотий
ключ. Холодним словом серця не
запалиш. (Нар.творч.) |
4.МИСЛЕОФОРМЛЮЮЧА:
|
думки формуються й виражаються тільки за
допомогою мови; |
Мова — втілення думки. Що багатша думка,
то багатша мова. (Максим Рильський). Слово — відлуння думки (Гюстав Флобер). |
5.НОМІНАТИВНА
(НАЗИВАННЯ): |
за допомогою мови всі предмети, особи,
явища тощо одержують свою назву; |
Отримати
ім’я – значить укоренитись у ментальності, на ментальному рівні слова і тим
самим знайти не смертність. (І. Мардов). |
6.
ВИРАЖАЛЬНА: |
Через мову людина розкриває свій інтелект і
реалізує свої здібності; |
Добре виражена думка звучить розумно всіма
мовами (Джон Драйден). |
7.
ЕМОЦІЙНА: |
за допомогою мови людина виражає свої
почуття й пережи вання; |
Мова та слова— гілка та листя серця й
свідчать про те, сухе чи зелене воно (Антоніо Перес). |
8.
ЕСТЕТИЧНА: |
через мову людина увиразнює свої смаки й
уподобання; мова – основа мистецтва; |
Мова має
поетичну природу, навiть окреме слово – це «малий твiр мистецтва». (Г.
Глiнц). |
9. ОБ’ЄДНУВАЛЬНА: |
мова об’єднує людей, робить їх причетними до однієї
спільноти. |
Рідна мова — мати єдності, батько
громадянства і сторож держави (Мікалоюс Даукша). |
Попрацюйте
з підручником на стор.4-5
Виконайте
вправу №3
Комментариев нет:
Отправить комментарий