Індивідуальне навчання Листопадова Валентин 8-В українська мова

brovkinasvetlava2015@gmail.com - це адреса моєї пошти!


    Якщо у вас виникають якісь термінові питання, то телефонуйте за номером 066 610 6593

Надсилати роботи на мою пошту brovkinasvetlava2015@gmail.com або у вайбер

Підручник за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1M4ggSZUNQorj-QLjj0Afm8vHiwsVQ7xx/view?usp=sharing

Знайомство з критеріями оцінювання навчальних досягнень із української мови

Критерії оцінювання навчальних досягнень реалізуються в нормах оцінок, що встановлюють чітке співвідношення між вимогами до знань, умінь і навичок, які оцінюються, та показником оцінки в балах

Рівні навчальних

досягнень

Бали

Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

I. Початковий

1

Учень (учениця) може розрізняти об'єкти вивчення

2

Учень  (учениця)  відтворює незначну частину навчального матеріалу, має нечіткі уявлення про об'єкт вивчення

3

Учень (учениця) відтворює частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконує елементарні завдання

II. Середній

4

Учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію

5

Учень (учениця) відтворює основний навчальний матеріал, здатний з помилками й неточностями дати визначення понять, сформулювати правило

6

Учень (учениця) виявляє знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповідь його(її) правильна, але недостатньо осмислена. Вміє застосовувати знання при виконанні завдань за зразком.

III.  Достатній

7

Учень (учениця) правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії

8

Знання учня (учениці) є достатніми, він (вона) застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагається аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролює власну діяльність. Відповідь його (її)  логічна,  хоч і має  неточності

9

Учень (учениця)  добре володіє вивченим матеріалом, застосовує знання в стандартних ситуаціях, уміє аналізувати й систематизувати інформацію, використовує загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією

IV.  Високий

10

Учень (учениця) має  міцні знання, здатний (а)  використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення, аргументувати їх

11

Учень (учениця) на високому рівні володіє узагальненими знаннями в обсязі та в межах вимог навчальних програм, аргументовано використовує їх у різних ситуаціях, уміє знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв'язувати проблеми

12

Учень  (учениця) має системні глибокі знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних та нестандартних ситуаціях. Уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення

Завдання у вайбері

5.09.2022

Тема: Вступ. Мова – найважливіший засіб пізнання, спілкування і впливу.

Опрацювання таблиці.

 

ФУНКЦІЇ МОВИ

 

1. КОМУНІКАТИВНА:

 

за допомогою мови люди обмінюються думками й почуттями;

Найбільша розкіш на світі — це розкіш людського спілкування (Антуан де Сент-Екзюпері).

Людина має схильність спiлкуватися з собi подiбними, тому що в такому станi бiльше почуває себе людиною. (І. Кант).

2. ПІЗНАВАЛЬНА:

передовсім через мову людина пізнає світ, здобуває знання про нього;

Межi моєї мови означають межi мого свiту (Л. Вiтгенштейн).

3.ВОЛЮНТАТИВНА (ВПЛИВУ):

засобом мови люди впливають одне на одного: переконують, спонукають, застерігають, надихають.

Словом можна вряту- вати, можна й убити.  Красне слово – золотий ключ.  Холодним словом серця не запалиш. (Нар.творч.)

4.МИСЛЕОФОРМЛЮЮЧА:

 

 

думки формуються й виражаються тільки за допомогою мови;

Мова — втілення думки. Що багатша думка, то багатша мова. (Максим Рильський).

Слово — відлуння думки (Гюстав Флобер).

5.НОМІНАТИВНА (НАЗИВАННЯ):

за допомогою мови всі предмети, особи, явища тощо одержують свою назву;

Отримати ім’я – значить укоренитись у ментальності, на ментальному рівні слова і тим самим знайти не смертність.

 (І. Мардов).

6. ВИРАЖАЛЬНА:

Через мову людина розкриває свій інтелект і реалізує свої здібності;

Добре виражена думка звучить розумно всіма мовами (Джон Драйден).

7. ЕМОЦІЙНА:

за допомогою мови людина виражає свої почуття й пережи вання;

Мова та слова— гілка та листя серця й свідчать про те, сухе чи зелене воно (Антоніо Перес).

8. ЕСТЕТИЧНА:

через мову людина увиразнює свої смаки й уподобання; мова – основа мистецтва;

Мова має поетичну природу, навiть окреме слово – це «малий твiр мистецтва». (Г. Глiнц).

9. ОБЄДНУВАЛЬНА:

мова обєднує людей, робить їх причетними до однієї спільноти.

Рідна мова — мати єдності, батько громадянства і сторож держави (Мікалоюс Даукша).

Попрацюйте з підручником на стор.4-5

Виконайте вправу №3

 










Комментариев нет:

Отправить комментарий